God kveld!
Neste uke er det Halloween, til stor glede og spenning for de to største barna mine...
Selv er jeg ikke sååå glad i denne "nye tradisjonen" her til lands, men blir med litt for barnas del;)
Gresskar og heksehatt;)
Men derimot syns jeg det er kjempespennende å lage kort med Halloween-tema, for det er så mye artige bilder og tekster å bruke.
Har laget et telyskort med dette tema(er vel ikke til å ta feil av;)), hvor jeg har brukt papirer fra Prima "Bliss" og Graphic45 "Place In time",MS kantpunch,lilla og sorte bånd,høstblader,sorte halvperler,osteklut,sort "netting" og guloransje blomster.
Prøver lykken her:
Ha en god kveld videre♥
