søndag 28. september 2014

Easel-post It:)

Heisann!

I siste liten ble jeg ferdig med del 3 av Cherish Memories utfordring i anonyme timeglass, der tema var: bruk minst 10 roser/blomster.
Overordnet tema er: bruk mist,maling,eller glitter, så dette må være med på alle delene av oppgavene:)
Nå laget jeg et easel kort med post its♥Lenge siden sist jeg laget et sånt kort nå:)

Her har jeg da brukt papirer fra Bildmålarna,masse blomster fra Prima og woc,stickles og gesso på blomster,igjen svertet alle kanter med distress,bling,blader fra Magnolia-dies, og spellbinders-dies,fjær,osteklut og perlespray.
Brettet av grå hobbykartong.











 
Jeg blir med på disse utfordringene denne gangen:
 
 
 
 
 
Ha en flott søndag!!!!

3 kommentarer:

  1. Så nydelig kort Linda :-)
    Flott med alle blomstrene.

    Takk for at du deltar hos Card and Scrap Utfordring.
    Lykke til!!

    Klem, Astrid - DT

    SvarSlett
  2. Flott og praktisk Post-Itholder du har laget!
    Takk for at du deltar hos oss i Vintage Utfordring, og lykke til!
    Mette - DT

    SvarSlett
  3. Sikke en flot post it holder du har lavet.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar, setter stor pris på det♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...