Et konfirmasjonskort idag:)
Stempler fra Kort & Godt, blomster fra WOC, perler og metallpynt fra Kuttut.com, ellers noe blomster,bånd og charm fra candy jeg vant nettop:)
Bilde fra internett og brukte Martha Stewart punch på mønsterpapiret.
Blir med på følgende utfordringer:
Scrappekammeret - Til konfirmanten. Frist 20.april
Papirpikenes Verden - konfirmasjon. Frist 25.april
fredag 6. april 2012
torsdag 5. april 2012
Happy Easter-Box:)
Laget en påskeboks av en tom valnøttboks, kjekt å ha litt deilig påskemarsipan e.l. i:)GOD PÅSKE!!!
My mums craft shop challenge : Easter Creations
Top Tip Tuesday - Easter
Nordsalten hobbyklubb - Vintage påske frist 13.april
Craft Your Days Away Challenges: Easter
One Stop Craft Challenge - Easter
My mums craft shop challenge : Easter Creations
Top Tip Tuesday - Easter
Nordsalten hobbyklubb - Vintage påske frist 13.april
Craft Your Days Away Challenges: Easter
One Stop Craft Challenge - Easter
Easel-Card!!
ENDELIG kommer det noe nytt her:)
Prøvde meg på et easel-kort denne gangen, og de blir det garantert flere av:)
Brukte stempler fra kort & godt, blomster, hjerteserviett og bånd fra WOC ( og noe fra candy ), perler og charm fra Kuttut.com, og swirlen husker jeg ikke hvor jeg har fått fra , hehe, er i gravid-tåka her:)
Utfordringer jeg blir med på:
Heidis Hobbystuggu : Easel-Card.
Scrapperiket utfordringsblogg: Bruk Perler/Bling
Prøvde meg på et easel-kort denne gangen, og de blir det garantert flere av:)
Brukte stempler fra kort & godt, blomster, hjerteserviett og bånd fra WOC ( og noe fra candy ), perler og charm fra Kuttut.com, og swirlen husker jeg ikke hvor jeg har fått fra , hehe, er i gravid-tåka her:)
Utfordringer jeg blir med på:
Heidis Hobbystuggu : Easel-Card.
Scrapperiket utfordringsblogg: Bruk Perler/Bling
søndag 1. april 2012
fredag 27. januar 2012
Folding Card:)
Måtte prøve meg på dette kortet, når jeg fant tutorial fra Sakkalo:)
Brukte spellbinders, halvperler og blomster fra WOC, glitterlim, bilde fra nettet:)
Moving Along With The Times - Blooming Marvellous ( 2.febr.)
Scrap`a`Long - Anything Goes(28.jan.)
My Mum`s Craft Shop Challenge - Flowers (1.feb.)
Brukte spellbinders, halvperler og blomster fra WOC, glitterlim, bilde fra nettet:)
Moving Along With The Times - Blooming Marvellous ( 2.febr.)
Scrap`a`Long - Anything Goes(28.jan.)
My Mum`s Craft Shop Challenge - Flowers (1.feb.)
tirsdag 24. januar 2012
Babykort..
Har laget et kort til, et babykort:)
Brukte papir/kartong fra lokal hobbybutikk, blomster og halvperler fra WOC,
spellbinders,bilde fra nettet, glitterlim, og Martha Stewart all around the page punch.
Resten jeg har brukt husker jeg ikke hvor kommer fra..
Creative Craft Challenges - The color BLUE:)
Brukte papir/kartong fra lokal hobbybutikk, blomster og halvperler fra WOC,
spellbinders,bilde fra nettet, glitterlim, og Martha Stewart all around the page punch.
Resten jeg har brukt husker jeg ikke hvor kommer fra..
Creative Craft Challenges - The color BLUE:)
Endelig noe nytt!Bursdagskort til min 9-åring:)
Her har det vært stille på hobbyfronten ei stund, har for det meste brodert...men er langt fra ferdig med det(holder på med 2 prosjekter samtidig...).
Men i gårkveld fikk jeg så lyst til å lage kort igjen, og laget et bursdagskort til min sønn som blir 9 år på søndag:)
Han er glad i biler, så dette skal nok passe ham bra:) Lurte med en blomst også jeg, syns det passer med klassisk bil:) Og så er den jo blå da, om ikke annet;)
Utfordringer jeg blir med på:
Scrap`a`Longs Utfordringsblogg - Anything Goes (28.januar)
The ABC Challenge - H for Happy Birthday:)(31.januar)
The Crafty Pad - Let`s see something for the Boys:)(28.januar)
Men i gårkveld fikk jeg så lyst til å lage kort igjen, og laget et bursdagskort til min sønn som blir 9 år på søndag:)
Han er glad i biler, så dette skal nok passe ham bra:) Lurte med en blomst også jeg, syns det passer med klassisk bil:) Og så er den jo blå da, om ikke annet;)
Utfordringer jeg blir med på:
Scrap`a`Longs Utfordringsblogg - Anything Goes (28.januar)
The ABC Challenge - H for Happy Birthday:)(31.januar)
The Crafty Pad - Let`s see something for the Boys:)(28.januar)
Abonner på:
Innlegg (Atom)