fredag 6. april 2012

Til konfirmanten...

Et konfirmasjonskort idag:)

Stempler fra Kort & Godt, blomster fra WOC, perler og metallpynt fra Kuttut.com, ellers noe blomster,bånd og charm fra candy jeg vant nettop:)
Bilde fra internett og brukte Martha Stewart punch på mønsterpapiret.




Blir med på følgende utfordringer:

Scrappekammeret - Til konfirmanten. Frist 20.april

Papirpikenes Verden - konfirmasjon. Frist 25.april

torsdag 5. april 2012

Happy Easter-Box:)

Laget en påskeboks av en tom valnøttboks, kjekt å ha litt deilig påskemarsipan e.l. i:)GOD PÅSKE!!!






My mums craft shop challenge : Easter Creations

Top Tip Tuesday - Easter

Nordsalten hobbyklubb - Vintage påske frist 13.april

Craft Your Days Away Challenges: Easter

One Stop Craft Challenge - Easter

Easel-Card!!

ENDELIG kommer det noe nytt her:)

Prøvde meg på et easel-kort denne gangen, og de blir det garantert flere av:)

Brukte stempler fra kort & godt, blomster, hjerteserviett og bånd fra WOC ( og noe fra candy ), perler og charm fra Kuttut.com, og swirlen husker jeg ikke hvor jeg har fått fra , hehe, er i gravid-tåka her:)




Utfordringer jeg blir med på:

Heidis Hobbystuggu : Easel-Card.

Scrapperiket utfordringsblogg: Bruk Perler/Bling

søndag 1. april 2012

fredag 27. januar 2012

Folding Card:)

Måtte prøve meg på dette kortet, når jeg fant tutorial fra Sakkalo:)

Brukte spellbinders, halvperler og blomster fra WOC, glitterlim, bilde fra nettet:)




Moving Along With The Times - Blooming Marvellous ( 2.febr.)

Scrap`a`Long - Anything Goes(28.jan.)

My Mum`s Craft Shop Challenge - Flowers (1.feb.)

tirsdag 24. januar 2012

Babykort..

Har laget et kort til, et babykort:)

Brukte papir/kartong fra lokal hobbybutikk, blomster og halvperler fra WOC,
spellbinders,bilde fra nettet, glitterlim, og Martha Stewart all around the page punch.
Resten jeg har brukt husker jeg ikke hvor kommer fra..





Creative Craft Challenges - The color BLUE:)

Endelig noe nytt!Bursdagskort til min 9-åring:)

Her har det vært stille på hobbyfronten ei stund, har for det meste brodert...men er langt fra ferdig med det(holder på med 2 prosjekter samtidig...).
Men i gårkveld fikk jeg så lyst til å lage kort igjen, og laget et bursdagskort til min sønn som blir 9 år på søndag:)
Han er glad i biler, så dette skal nok passe ham bra:) Lurte med en blomst også jeg, syns det passer med klassisk bil:) Og så er den jo blå da, om ikke annet;)




Utfordringer jeg blir med på:

Scrap`a`Longs Utfordringsblogg - Anything Goes (28.januar)

The ABC Challenge - H for Happy Birthday:)(31.januar)

The Crafty Pad - Let`s see something for the Boys:)(28.januar)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...