tirsdag 24. januar 2012

Endelig noe nytt!Bursdagskort til min 9-åring:)

Her har det vært stille på hobbyfronten ei stund, har for det meste brodert...men er langt fra ferdig med det(holder på med 2 prosjekter samtidig...).
Men i gårkveld fikk jeg så lyst til å lage kort igjen, og laget et bursdagskort til min sønn som blir 9 år på søndag:)
Han er glad i biler, så dette skal nok passe ham bra:) Lurte med en blomst også jeg, syns det passer med klassisk bil:) Og så er den jo blå da, om ikke annet;)




Utfordringer jeg blir med på:

Scrap`a`Longs Utfordringsblogg - Anything Goes (28.januar)

The ABC Challenge - H for Happy Birthday:)(31.januar)

The Crafty Pad - Let`s see something for the Boys:)(28.januar)

3 kommentarer:

  1. Great card for a boy!I love that car!
    Thanks for playing in the Let's See Something For The Boys Challenge at The Crafty Pad this week!
    Good Luck
    Hugs
    Dawn xx

    SvarSlett
  2. Stilig guttekort med kule detaljer og motiv!

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  3. What a great guy card...and they are so hard to do! Love the Blues! Thank you for joining us this week at ABC's challenge. I hope we will see more of your lovely work on the 1st!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar, setter stor pris på det♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...