lørdag 26. november 2011

Jule-Tags!!!

Mens stormen "Berit" har herjet her ute idag har jeg laget noen juletags, som jeg skal bruke på årets julegaver:)Må nok lage endel flere da men, en god start;)

Her har jeg brukt røde og beige bånd, bjelle, glitterlim(vises dårlig på bildene:(), mønstret kartong fra Panduro, halvperler, bling, MS-snøkrystaller, dies, glansbilder og stempel fra Kort og godt.

Bildekvaliteten er så som så, skulle så veldig gjerne hatt et skikkelig bra kamera, det trengs virkelig!! det er snart jul da, vi får se om jeg har vært snill i år;) hihihi:)






Anonyme Scrappere
har JULETAGS som utfordring ( varer til 6.desember) denne gangen, og hiver meg med på den:)

Scrappekammeret har "Mens vi venter.." som utfordring #42( Varer til 5.desember), og blir likegodt med på den også:)

5 kommentarer:

  1. Så søte tags du har laget, kjekt å gi bort disse :)

    Takk for at du scrapper med oss på Scrappekammeret, hilsen Linda

    SvarSlett
  2. Skikkelig flotte tagger du har laget !!

    Klem Kjersti ;o)

    SvarSlett
  3. plysre plystre.... http://wenchejensen.blogspot.com/2011/11/vinner-av-kalender-candyen-min.html

    SvarSlett
  4. For noen nydelige tags du har laget! Skikkelig gjennomført vintage stil!
    Tusen takk for at du deltar hos oss på Scrappekammeret,
    klem
    Ingrid

    SvarSlett
  5. Kjempefiiiiine tags!! Herlige farger...
    Takk for at du deltar hos Anonyme Scrappere :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar, setter stor pris på det♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...