God fredag!
Skal skynde meg å legge inn et kort før jeg skal se på min datter som spiller gitar i en forestilling♥♥♥
Har laget et litt forsinket bursdagskort til ei syglad venninne, brukte papirer fra Prima-Lifetime Collection "Quilter", og blomster fra woc,hamp,bånd,halvperler og en lykke-charm♥
fredag 9. mai 2014
fredag 2. mai 2014
Til konfirmanten...
Heisann!
Litt av en start på mai må jeg si...snø, hagl og surt...brrr...
Men hvis værprognosene har sånn noenlunde rett, skal det bli bedring i været til uka♥
Her er det konfirmasjonstid, og har da laget et kort til ei musikk-interessert jente, hun spiller trombone, så da tenkte jeg litt noter måtte være på sin plass, og litt g-nøkler her & der;)
Brukte ark fra Kort & Godt(konfirmant,jente), og fra Paper House,svertet med distress.
Blomstene er fra Wild Orchid Crafts, stempel fra North Star Stamps, sommerfugl-punch, hamp, halvperler, sort "netting", osteklut, og note-charm♥
Litt av en start på mai må jeg si...snø, hagl og surt...brrr...
Men hvis værprognosene har sånn noenlunde rett, skal det bli bedring i været til uka♥
Her er det konfirmasjonstid, og har da laget et kort til ei musikk-interessert jente, hun spiller trombone, så da tenkte jeg litt noter måtte være på sin plass, og litt g-nøkler her & der;)
Brukte ark fra Kort & Godt(konfirmant,jente), og fra Paper House,svertet med distress.
Blomstene er fra Wild Orchid Crafts, stempel fra North Star Stamps, sommerfugl-punch, hamp, halvperler, sort "netting", osteklut, og note-charm♥
Blir med på disse utfordringene:
Ha en fin kveld!
søndag 20. april 2014
Vårres dag ♥
God Påske!
Endelig noe nytt fra meg, denne gang et bursdagskort til min kjære som ble 46 år i går 19.april, samme dag som jeg ble 36♥Dagen falt på påskeaften i år, og da ble det jo litt påskeegg og greier i tillegg.
Spennende for både store og små det♥
Brukte papirer fra Simple Stories og utklippark fra Kort & Godt,hamp,charms,svertet med distress,halvperler,tag,netting og stempel fra North Star Stamps.
Endelig noe nytt fra meg, denne gang et bursdagskort til min kjære som ble 46 år i går 19.april, samme dag som jeg ble 36♥Dagen falt på påskeaften i år, og da ble det jo litt påskeegg og greier i tillegg.
Spennende for både store og små det♥
Brukte papirer fra Simple Stories og utklippark fra Kort & Godt,hamp,charms,svertet med distress,halvperler,tag,netting og stempel fra North Star Stamps.
tirsdag 28. januar 2014
Happy Birthday..made in America♥
Godt Nytt år!!!Første innlegg siden romjula...jaja bedre sent enn aldri;)
I morgen blir min eldste sønn 11 år(tenk at jeg snart har en tenåringsgutt:))♥
Har laget et sjokolade-bursdagskort til ham i den forbindelse♥
Har brukt brun og grå hobbykartong og bazill, mønsterpapir fra BoBunny "Weekend Market Study", stempler fra North Star Stamps, blå blomster fra Storyteller, hampebånd, hjertedies fra sizzix, Martha Stewart borderpunch, bilde fra nettet, skruebrads,og sprocket gears fra Tim Holtz:)
Elsker dette stemplet♥♥♥
Med fruktnøtt sjokolade,favoritten hans♥
Baksiden:)
Inni kortet:)
Blir med på disse utfordringene med sjokoladekortet:
http://charismacardz.blogspot.no/2014/01/challenge-2-its-boy-thing.html
http://stampinfortheweekend.blogspot.no/2014/01/happy-birthday.html
http://storytellernorge.blogspot.no/2014/01/utfordring-8-og-vinnere-utfordring-7.html
http://scrappinallover-scrappinallover.blogspot.no/2014/01/utfordring-1-2014-alt-er-lov.html
http://totallypapercrafts.blogspot.no/2014/01/challenge-203-one-for-boys-and.html
http://hobbygarasjen-no-utfordring.blogspot.no/2014/01/utfordring-10-januar-2014.html
http://vintageudfordring.blogspot.no/2014/01/utfordring-73.html
Ha en fin kveld !
I morgen blir min eldste sønn 11 år(tenk at jeg snart har en tenåringsgutt:))♥
Har laget et sjokolade-bursdagskort til ham i den forbindelse♥
Har brukt brun og grå hobbykartong og bazill, mønsterpapir fra BoBunny "Weekend Market Study", stempler fra North Star Stamps, blå blomster fra Storyteller, hampebånd, hjertedies fra sizzix, Martha Stewart borderpunch, bilde fra nettet, skruebrads,og sprocket gears fra Tim Holtz:)
Elsker dette stemplet♥♥♥
Med fruktnøtt sjokolade,favoritten hans♥
Baksiden:)
Blir med på disse utfordringene med sjokoladekortet:
http://charismacardz.blogspot.no/2014/01/challenge-2-its-boy-thing.html
http://stampinfortheweekend.blogspot.no/2014/01/happy-birthday.html
http://storytellernorge.blogspot.no/2014/01/utfordring-8-og-vinnere-utfordring-7.html
http://scrappinallover-scrappinallover.blogspot.no/2014/01/utfordring-1-2014-alt-er-lov.html
http://totallypapercrafts.blogspot.no/2014/01/challenge-203-one-for-boys-and.html
http://hobbygarasjen-no-utfordring.blogspot.no/2014/01/utfordring-10-januar-2014.html
http://vintageudfordring.blogspot.no/2014/01/utfordring-73.html
Ha en fin kveld !
fredag 27. desember 2013
Origamistjerne♥
"Løkk med jula", som vi sier her i Trøndelag:)
Håper dere alle har hatt en flott juletid så langt, jeg har i alle fall kosa meg masse♥♥♥
Laget noen stjerner rett før jul, som jeg brukte til å henge på pakkene, og noen henger i kjøkkenlampa;)
Det er origamistjerner eller 3D stjerner..som jeg la merke til på et julemarked, jeg syns de var litt artig:)
Man kan folde de sammen så de blir til en liten firkant, jeg brukte knapper på mine, samt diverse papirer med vintage stil.
Her henger de oppi lampa:)
Foldet sammen blir den slik...
Begynt å brette ut...
Å da blir den slik....
Blir med på disse utfordringene på tampen av 2013:
http://scrappinallover-scrappinallover.blogspot.no/2013/12/utfordring-19-julnyttar.html
http://hjerteboden.blogspot.no/2013/12/utfordring-12-jul-alt-annet-enn-kort.html
http://vintageudfordring.blogspot.no/2013/12/challenge-71-gaveinnpakkning.html
http://pictureandscrap.blogspot.no/2013/12/utfordring-66-jullag-hva-du-vil.html
Ha en fortsatt fin romjul♥
Håper dere alle har hatt en flott juletid så langt, jeg har i alle fall kosa meg masse♥♥♥
Laget noen stjerner rett før jul, som jeg brukte til å henge på pakkene, og noen henger i kjøkkenlampa;)
Det er origamistjerner eller 3D stjerner..som jeg la merke til på et julemarked, jeg syns de var litt artig:)
Man kan folde de sammen så de blir til en liten firkant, jeg brukte knapper på mine, samt diverse papirer med vintage stil.
Her henger de oppi lampa:)
Foldet sammen blir den slik...
Begynt å brette ut...
Å da blir den slik....
Blir med på disse utfordringene på tampen av 2013:
http://scrappinallover-scrappinallover.blogspot.no/2013/12/utfordring-19-julnyttar.html
http://hjerteboden.blogspot.no/2013/12/utfordring-12-jul-alt-annet-enn-kort.html
http://vintageudfordring.blogspot.no/2013/12/challenge-71-gaveinnpakkning.html
http://pictureandscrap.blogspot.no/2013/12/utfordring-66-jullag-hva-du-vil.html
Ha en fortsatt fin romjul♥
fredag 6. desember 2013
Julepostkasse♥
Hei!
Håper dere har hatt ei fin adventstid så langt:)
I dag har vi brukt dagen på pepperkakebaking, og bakt julecookies, de ble fantastisk gode♥
Har laget en stor postkasse også-til juleposten eller for å ha julesnop i♥
Her har jeg brukt masse forskjellig;
Stjerneanis(Deilig juleduft og artig pynt),papir fra Riddersholm (tror jeg..),Magnolia stempel fargelagt med copics,dies fra spellbinders og sizzix,snøkrystall-charm,bjeller og englecharm,MS punch,gullbånd,snøkrystall-punch,poinsettias,glitter,brads og bling.
Blondebånd og hvit gesso.
Gelatinplater til vindu:)
søndag 24. november 2013
Heavenly Holidays♥
Hei, og god søndag:)
Bare en uke igjen til advent, og det er skikkelig jule-(advents-)stemning ute med masse snø♥
Har pyntet en stor fyrstikkeske igjen, med mye hvitt..
Elsker engler, så en engel måtte jo være med på denne også;)
Brukt blomster/poinsettia fra storyteller,bling,halvperler,stickles glitter,hjerter,osteklut og blad fra en puncher.
Så tenner vi et lys....♥
Bare en uke igjen til advent, og det er skikkelig jule-(advents-)stemning ute med masse snø♥
Har pyntet en stor fyrstikkeske igjen, med mye hvitt..
Elsker engler, så en engel måtte jo være med på denne også;)
Brukt blomster/poinsettia fra storyteller,bling,halvperler,stickles glitter,hjerter,osteklut og blad fra en puncher.
Så tenner vi et lys....♥
Abonner på:
Innlegg (Atom)
