tirsdag 25. oktober 2011

Stjernekort:)

Laget et stjernekort i dag, de er så koselige så de skal jeg lage flere av:)
Brukte litt glitterlim på vingene, men det vises ikke så godt på bildet...
Har brukt Martha Stewart punch og perler:)


Baksiden av stjernekortet, hvor jeg har satt på et skrivefelt:)


Jeg kaster meg med på Panduro Hobby`s utfordring som er Julekort.
Flutter By Wednesday`s challenge; fairy, angel or butterfly:)
Card and Scrap - lag noe som ikke er firkantet:)
Paper Sundaes - Using sparkle,flower and distressing:)

søndag 23. oktober 2011

Halloween!!!!

God kveld:)Har laget enda et Halloween-kort:)
De er morsomme å lage, og barna liker de så godt:)




Blir med på følgende utfordringer:

Sweet Stampin`challenge - Halloween
Kreativ Hobby - Høstfarger
Allsorts Challenge - Halloween!!
If the shoe fits - Halloween!!
Mami Doodles - Black and Orange:)
Card Makin` Mamas - Halloween!!
Stampin`for the Weekend - Spooky!!
Sukkersøtt- Oransje, Svart og hvitt:)
Delightful Challenges - Halloween!!
Ett Trykk - Minst 2 av fargene; lilla, sort, orange:)
Papertake weekly challenge - Spooky Hues!!
Creative Card Crew - Spooky fun:)
7 Kids College Fund - Happy Halloween!

fredag 21. oktober 2011

Papirlommetørke - Holder ...

God kveld:) Har laget en papirlommetørkeholder etter en tutorial jeg fant et sted.. God bruk for denne nå i disse forkjølelsestider:)


Blir med på Card and Scraps utfordring- Lag noe som ikke er firkantet.

Stampacular Sunday Challenge - you choose:)

Fashionable Stamping Challenge - Anything but a Card:)

torsdag 20. oktober 2011

After Eight - dispenser...

Nå har jeg prøvd dette også, det er bare sååå artig å prøve nye ting, så det blir mye nytt fremover:)



Blir med på Scrappekammerets utfordring som er eske eller boks:)
The Pink Elephant - Challenge med tema "Scoring" :)

tirsdag 18. oktober 2011

Eske med 2 kubbelys:)

God kveld alle sammen:) Jeg har laget en eske som passer til 2 små kubbelys etter en tutorial fra Stamp ARTic . Har blitt helt "hekta" på tutorials!! Den var kjempegøy å lage, og passer jo perfekt å gi bort til en man er glad i:)




Og sånn ser det ut uten kubbelysene i...

Jeg hiver meg på utfordringen til Kort O Mania med tema LYS med denne også:)

Ha en fin kveld videre:)

Give Away hos Sydrøm!!!!!

Det må man være med på, masse herlige stoffer til en verdi av kr. 500,-
hos Sydrøm!!Link til Give awayen til høyre på bloggen min:)

mandag 17. oktober 2011

Telyskort:)

Nå har jeg også laget mitt første telyskort, det var kjempegøy å lage! Skal lage flere av disse ja:) Det er tag inni lommen med charms på av en mann som står lent mot en lyslykt.Syns de var så koselig:)Charmsen, og det svarte perlebåndet er kjøpt hos Kuttut.Perlene fra Kort og Godt.
Papiret og stemplet ble kjøpt på Panduro, og blomstene hos Joanna Sheen:)



Blir med på en utfordring eller to nå også:)
-Kort o mania- LYS http://kortudfordring.blogspot.com/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...