Hei!
I helga laget jeg pakkelapp på pinne for første gang.
Enkelt og gøy var det:)
Her har jeg brukt stempel fra Kort & Godt, dieser fra Spellbinders, retro sugerør,2 typer bånd, og kaffeservietter,stjerner og litt forskjellig småtteri♥
Blir med på disse utfordringene:
http://hobbygarasjen-no-utfordring.blogspot.no/2015/10/utfordring-31-retro.html
http://pictureandscrap.blogspot.no/2015/11/udfordring-107-jul-eller-christmas.html
http://nordsalten-hobbyklubb.blogspot.no/2015/11/128-vinterglede.html
http://scrappehjertet.blogspot.no/2015/11/utfordring-nr-15-og-vinner-av-14.html
søndag 15. november 2015
søndag 1. november 2015
Pumpkin time:)
Trick or treat,be so sweet,please give me something good to eat:)
Ja nå er Halloween over for i år, og jeg vil vise frem gaveposen min datter fikk med seg før hun skulle på Halloween party i går♥
Brukte samme papirer som på forrige pose, og kantpunchen fra Martha Stewart, oransje bånd,svart "netting", kakeserviett og lilla hampbånd.
Blir med på: http://movingalongwiththetimes.blogspot.no/2015/10/7-leaves-and-or-trees.html
http://crafts4eternity.blogspot.no/2015/10/r250-orange-black-and-purple.html
http://quirkycrafts.blogspot.no/2015/10/challenge-22-quirky-halloween-and.html
Ja nå er Halloween over for i år, og jeg vil vise frem gaveposen min datter fikk med seg før hun skulle på Halloween party i går♥
Brukte samme papirer som på forrige pose, og kantpunchen fra Martha Stewart, oransje bånd,svart "netting", kakeserviett og lilla hampbånd.
Blir med på: http://movingalongwiththetimes.blogspot.no/2015/10/7-leaves-and-or-trees.html
http://crafts4eternity.blogspot.no/2015/10/r250-orange-black-and-purple.html
http://quirkycrafts.blogspot.no/2015/10/challenge-22-quirky-halloween-and.html
tirsdag 27. oktober 2015
Ghosts,Jack O`Lantern & Black Cat
Hei!
Nå nærmer det seg Halloween, og jeg har pyntet en Halloween-pose for å ha godis i:)
Jeg har brukt papir og motiver fra Graphic45 "Place In time",border punch fra Martha Stewart,oransje bånd,dies fra Lea`bilities,svart netting og kakeserviett svertet med distress.
Melder meg på disse utfordringene:
http://pictureandscrap.blogspot.no/2015/10/udfordring-105-vintage-eller-chabby-chic.html
http://movingalongwiththetimes.blogspot.no/2015/10/6-halloween.html
http://fussyandfancychallenge.blogspot.no/2015/10/fussy-and-fancy-challenge-150-colour.html
http://allsortschallenge.blogspot.no/2015/10/week-334-orangepurpleblack-all-or-any.html
http://hobbygarasjen-no-utfordring.blogspot.no/2015/10/utfordring-31-retro.html
Nå nærmer det seg Halloween, og jeg har pyntet en Halloween-pose for å ha godis i:)
Jeg har brukt papir og motiver fra Graphic45 "Place In time",border punch fra Martha Stewart,oransje bånd,dies fra Lea`bilities,svart netting og kakeserviett svertet med distress.
Melder meg på disse utfordringene:
http://pictureandscrap.blogspot.no/2015/10/udfordring-105-vintage-eller-chabby-chic.html
http://movingalongwiththetimes.blogspot.no/2015/10/6-halloween.html
http://fussyandfancychallenge.blogspot.no/2015/10/fussy-and-fancy-challenge-150-colour.html
http://allsortschallenge.blogspot.no/2015/10/week-334-orangepurpleblack-all-or-any.html
http://hobbygarasjen-no-utfordring.blogspot.no/2015/10/utfordring-31-retro.html
onsdag 14. oktober 2015
Du er verdifull♥
Hei!
Har laget et kort som takk for god hjelp i forbindelse med bryllupet vårt♥
Denne dama er fantastisk flink og hun fortjener det beste♥
Håper hun blir glad for kortet:)
Stempler fra Wild Rose Studio og Kort & Godt♥Fargelagt lett med promarkers.
Blir samtidig med på disse utfordringene:
http://hobbygarasjen-no-utfordring.blogspot.no/2015/09/utfordring-30-glitter.html
http://kortudfordring.blogspot.no/2015/10/utfordring-138-lag-pa-lag-layers.html
http://pictureandscrap.blogspot.no/2015/10/udfordring-104-brug-stempleruse-stamps.html
Har laget et kort som takk for god hjelp i forbindelse med bryllupet vårt♥
Denne dama er fantastisk flink og hun fortjener det beste♥
Håper hun blir glad for kortet:)
Stempler fra Wild Rose Studio og Kort & Godt♥Fargelagt lett med promarkers.
Blir samtidig med på disse utfordringene:
http://hobbygarasjen-no-utfordring.blogspot.no/2015/09/utfordring-30-glitter.html
http://kortudfordring.blogspot.no/2015/10/utfordring-138-lag-pa-lag-layers.html
http://pictureandscrap.blogspot.no/2015/10/udfordring-104-brug-stempleruse-stamps.html
fredag 25. september 2015
Gjestebok og Gavebok til bryllupet vårt♥
Heisann,
Nå er bryllupet vårt vel overstått, og dagen var så fin og fylt av masse gode minner♥
Rett og slett en av de fineste dagene i livet mitt♥
Legger ut noen bilder av gjesteboka og gaveboka jeg har pynta selv.
Bøkene er billige jeg fant på matbutikken:)
Tema vårt var gull og krem/ivory♥♥♥
Nå er bryllupet vårt vel overstått, og dagen var så fin og fylt av masse gode minner♥
Rett og slett en av de fineste dagene i livet mitt♥
Legger ut noen bilder av gjesteboka og gaveboka jeg har pynta selv.
Bøkene er billige jeg fant på matbutikken:)
Tema vårt var gull og krem/ivory♥♥♥
søndag 2. august 2015
Konfirmasjonskort♥
God søndag!
Opp i all bryllupsplanlegginga, har jeg faktisk greid å lage et konfirmasjonskort♥
Skal i konfirmasjon til mitt gudbarn nå i august, og greide ikke tanken på å komme med et kjøpt butikk-kort,hahaha:)
Det ble et skjortekort.
Det var litt utenfor min komfortsone, i og med at jeg ikke hadde noen mal på vesten, men fikk laget meg en slags mal selv da;)
Brukte brads til knapper, laget en liten sløyfe, og brukte stempler fra Kort & Godt.
Nå mangler bare en hilsen fra oss inni og gaven selvsagt:)
Opp i all bryllupsplanlegginga, har jeg faktisk greid å lage et konfirmasjonskort♥
Skal i konfirmasjon til mitt gudbarn nå i august, og greide ikke tanken på å komme med et kjøpt butikk-kort,hahaha:)
Det ble et skjortekort.
Det var litt utenfor min komfortsone, i og med at jeg ikke hadde noen mal på vesten, men fikk laget meg en slags mal selv da;)
Brukte brads til knapper, laget en liten sløyfe, og brukte stempler fra Kort & Godt.
Nå mangler bare en hilsen fra oss inni og gaven selvsagt:)
Er med på utfordringer:
Tilbake til bryllupsforberedelsene♥
Bare 1 mnd igjen!!!!!!!!
fredag 15. mai 2015
Bryllupsinvitasjoner♥
Heisann!
Endelig er jeg ferdig med bryllupsinvitasjonene, mye jobb men sååå koselig:)
Har laget de fra bunn av, og klarte til og med å lage vårt eget monogram:)Ikke så vanskelig som jeg trodde, men litt med det allikevel...jeg er absolutt ingen ekspert på data eller word for den saks skyld...
Det meste av papirer,bånd og stempler kommer fra http://www.bikuben.com/
Brukte mine spellbinders dies på forsiden.
Enkel invitasjon, med fargene vi har som tema i bryllupet vårt; gull og krem♥
In the making.....
Ferdige invitasjoner♥
Monogrammet vårt♥
Segl på konvolutten♥
Ha en flott 17.mai!!!Håper været blir sånn nogenlunde bra:)
Endelig er jeg ferdig med bryllupsinvitasjonene, mye jobb men sååå koselig:)
Har laget de fra bunn av, og klarte til og med å lage vårt eget monogram:)Ikke så vanskelig som jeg trodde, men litt med det allikevel...jeg er absolutt ingen ekspert på data eller word for den saks skyld...
Det meste av papirer,bånd og stempler kommer fra http://www.bikuben.com/
Brukte mine spellbinders dies på forsiden.
Enkel invitasjon, med fargene vi har som tema i bryllupet vårt; gull og krem♥
Ferdige invitasjoner♥
Monogrammet vårt♥
Ha en flott 17.mai!!!Håper været blir sånn nogenlunde bra:)
Abonner på:
Innlegg (Atom)
