lørdag 2. november 2013

torsdag 31. oktober 2013

Happy Halloween!

God Halloween-kveld!
Har laget en pose til..flere barn vet du...

Samme mønsterpapir som den forrige, brukte den andre siden av papiret da..
Hamp,netting,bånd,blader,bølgepapp og skumle bilder;)
Passer til: http://divasbydesignchallenge.blogspot.no/2013/10/use-some-orange.html
http://comeandgetitchallenges.blogspot.no/2013/10/a-little-boo-for-you.html
http://totallygorjuss.blogspot.no/2013/10/challenge-207-spooky.html
http://crafts4eternity.blogspot.no/2013/10/r147-happy-halloween.html





Skummel denne heksa syns nå jeg...

 
Klar for besøk med hjemmelaget gresskarlykt & godis:)   
 
 
 


 

tirsdag 29. oktober 2013

Tenn et lys...

..med disse:)
Har pyntet en fyrstikkeske med store fyrstikker i♥

Brukt restepapir på denne, motiv fra utklippsark Heartwarming Vintage Cuts,Crafty Secrets♥
svertet med distress,bling,snøkrystallcharm,hamp,og poinsettia fra Storyteller, med litt gesso på:)






Blir med på disse to utfordringene:
http://storytellernorge.blogspot.no/2013/10/blog-candy-vinner-utfordring-3-og.html
http://7kidschallengeblog.blogspot.no/2013/10/challenge-85-anything-goes_23.html

                                                         Ha en fin tirsdag!!!


fredag 25. oktober 2013

Trick Or Treat pose..

Hei!
Neste uke er det Halloween, og jeg har noen her hjemme som gleder seg masse til den dagen:)
Jeg har laget en pose som jeg skal fylle med kjeks og litt godis:)

Jeg har brukt litt mørkt og gufstete mønsterpapir fra BoBunny "Weekend Market", bilder fra nettet,
bølgepapp,blader,bånd,netting,svertet kantene med distress,og brukt dymo maskina mi på teksten Trick or treat:)


tirsdag 24. september 2013

Sjokoladekort♥

God kveld!

Jeg har laget et sjokoladekort igjen, til en person jeg setter veldig stor pris på♥

Her har jeg brukt brun bazill som jeg har preget og brettet, mønsterark, blomster fra Wild orchid Crafts, bladet er fra magnolia dies,bling(8 stk),sizzix dies og lea`bilities,stempler fra North star stamps og crafty Secrets,knapper,blonder,netting og bånd.Kantpunch fra martha stewart♥

søndag 22. september 2013

Criss Cross♥

Hei hei, høsten har kommet, og vi har hatt ei koselig hobbyhelg med barna innomhus;)
Jeg har lagd et criss cross kort etter tutorial som jeg fant for leenge siden:)
Enkelt og greit kort,og med et så lekkert mønsterpapir, trenger man ikke så mye pynt heller.
Mønsterpapiret er fra FabScraps-Rustic Dreams,jeg syns det var så lekkert♥
Ellers har jeg brukt grå bazill,blomster fra WOC og Storyteller,endel perler,bånd,fjær og stempler fra North Star Stamps og Crafty Secrets♥

torsdag 29. august 2013

Beste Maria 9 år♥

Nå er det leeeenge siden sist jeg la ut noe her inne, så nå var det jammen meg på tide til å ta fram hobbysakene igjen. Min datter Maria er 9 år i dag, og da måtte jeg lage et kort til gavene:)
Har brukt stempel fra North star stamps bl.a, og papir fra panduro,dies fra spellbinders og sizzix,sommerfuglpunch, div pynt fra litt forskjellig, og blomster fra woc♥

Lenge siden jeg har vært med på utfordringer,så jeg blir med på disse;

*http://pictureandscrap.blogspot.no/ *http://kortudfordring.blogspot.no/-Blomster *http://scrappinallover-scrappinallover.blogspot.no/2013/08/utfordring-15-bruk-minimum-tre.html
                                                          Sånn-da var jeg i gang igjen♥

                                                                  Ha en flott kveld!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...