..med disse:)
Har pyntet en fyrstikkeske med store fyrstikker i♥
Brukt restepapir på denne, motiv fra utklippsark Heartwarming Vintage Cuts,Crafty Secrets♥
svertet med distress,bling,snøkrystallcharm,hamp,og poinsettia fra Storyteller, med litt gesso på:)
Blir med på disse to utfordringene:
http://storytellernorge.blogspot.no/2013/10/blog-candy-vinner-utfordring-3-og.html
http://7kidschallengeblog.blogspot.no/2013/10/challenge-85-anything-goes_23.html
Ha en fin tirsdag!!!
tirsdag 29. oktober 2013
fredag 25. oktober 2013
Trick Or Treat pose..
Hei!
Neste uke er det Halloween, og jeg har noen her hjemme som gleder seg masse til den dagen:)
Jeg har laget en pose som jeg skal fylle med kjeks og litt godis:)
Jeg har brukt litt mørkt og gufstete mønsterpapir fra BoBunny "Weekend Market", bilder fra nettet,
bølgepapp,blader,bånd,netting,svertet kantene med distress,og brukt dymo maskina mi på teksten Trick or treat:)
Neste uke er det Halloween, og jeg har noen her hjemme som gleder seg masse til den dagen:)
Jeg har laget en pose som jeg skal fylle med kjeks og litt godis:)
Jeg har brukt litt mørkt og gufstete mønsterpapir fra BoBunny "Weekend Market", bilder fra nettet,
bølgepapp,blader,bånd,netting,svertet kantene med distress,og brukt dymo maskina mi på teksten Trick or treat:)
tirsdag 24. september 2013
Sjokoladekort♥
God kveld!
Jeg har laget et sjokoladekort igjen, til en person jeg setter veldig stor pris på♥
Her har jeg brukt brun bazill som jeg har preget og brettet, mønsterark, blomster fra Wild orchid Crafts, bladet er fra magnolia dies,bling(8 stk),sizzix dies og lea`bilities,stempler fra North star stamps og crafty Secrets,knapper,blonder,netting og bånd.Kantpunch fra martha stewart♥
Baksiden...
Inni-med sjokolade:)
Blir med på: http://cherishchallenge.blogspot.no/2013/09/cherish-this-memories-for-life-1.html
http://vintageudfordring.blogspot.no/2013/09/challenge-66.html
http://nordsalten-hobbyklubb.blogspot.no/2013/09/utfordring-81-bling-it-on.html
http://pictureandscrap.blogspot.no/2013/09/utfordring-61-vintageshabby-chic.html
Ha en fin kveld!!!
Jeg har laget et sjokoladekort igjen, til en person jeg setter veldig stor pris på♥
Her har jeg brukt brun bazill som jeg har preget og brettet, mønsterark, blomster fra Wild orchid Crafts, bladet er fra magnolia dies,bling(8 stk),sizzix dies og lea`bilities,stempler fra North star stamps og crafty Secrets,knapper,blonder,netting og bånd.Kantpunch fra martha stewart♥
Baksiden...
Inni-med sjokolade:)
Blir med på: http://cherishchallenge.blogspot.no/2013/09/cherish-this-memories-for-life-1.html
http://vintageudfordring.blogspot.no/2013/09/challenge-66.html
http://nordsalten-hobbyklubb.blogspot.no/2013/09/utfordring-81-bling-it-on.html
http://pictureandscrap.blogspot.no/2013/09/utfordring-61-vintageshabby-chic.html
Ha en fin kveld!!!

søndag 22. september 2013
Criss Cross♥
Hei hei, høsten har kommet, og vi har hatt ei koselig hobbyhelg med barna innomhus;)
Jeg har lagd et criss cross kort etter tutorial som jeg fant for leenge siden:)
Enkelt og greit kort,og med et så lekkert mønsterpapir, trenger man ikke så mye pynt heller.
Mønsterpapiret er fra FabScraps-Rustic Dreams,jeg syns det var så lekkert♥
Ellers har jeg brukt grå bazill,blomster fra WOC og Storyteller,endel perler,bånd,fjær og stempler fra North Star Stamps og Crafty Secrets♥
Tag inni kortet...
Jeg har lagd et criss cross kort etter tutorial som jeg fant for leenge siden:)
Enkelt og greit kort,og med et så lekkert mønsterpapir, trenger man ikke så mye pynt heller.
Mønsterpapiret er fra FabScraps-Rustic Dreams,jeg syns det var så lekkert♥
Ellers har jeg brukt grå bazill,blomster fra WOC og Storyteller,endel perler,bånd,fjær og stempler fra North Star Stamps og Crafty Secrets♥
Tag inni kortet...
Blir med på disse utfordringene: http://vintageudfordring.blogspot.no/2013/09/challenge-66.html
God natt♥

torsdag 29. august 2013
Beste Maria 9 år♥
Nå er det leeeenge siden sist jeg la ut noe her inne, så nå var det jammen meg på tide til å ta fram hobbysakene igjen.
Min datter Maria er 9 år i dag, og da måtte jeg lage et kort til gavene:)
Har brukt stempel fra North star stamps bl.a, og papir fra panduro,dies fra spellbinders og sizzix,sommerfuglpunch, div pynt fra litt forskjellig, og blomster fra woc♥
Lenge siden jeg har vært med på utfordringer,så jeg blir med på disse;
*http://pictureandscrap.blogspot.no/ *http://kortudfordring.blogspot.no/-Blomster *http://scrappinallover-scrappinallover.blogspot.no/2013/08/utfordring-15-bruk-minimum-tre.html
Sånn-da var jeg i gang igjen♥
Ha en flott kveld!
Har brukt stempel fra North star stamps bl.a, og papir fra panduro,dies fra spellbinders og sizzix,sommerfuglpunch, div pynt fra litt forskjellig, og blomster fra woc♥
Lenge siden jeg har vært med på utfordringer,så jeg blir med på disse;
*http://pictureandscrap.blogspot.no/ *http://kortudfordring.blogspot.no/-Blomster *http://scrappinallover-scrappinallover.blogspot.no/2013/08/utfordring-15-bruk-minimum-tre.html
Sånn-da var jeg i gang igjen♥
Ha en flott kveld!
onsdag 19. juni 2013
søndag 16. juni 2013
Classic cars♥♥♥
Heisann, og god søndagskveld!!Helgen er snart overstått, og vi har feiret våre to småtasser i helgen som ble 1 år og 3 år♥♥
Tenkte jeg skulle vise frem hva de fikk av meg,pappan og storesøskene♥
De fikk hver sin nyyydelige og stilige klassiske bil/trøbil/gåbil (og alle som kjenner oss vet vår forkjærlighet til klassiske biler..;)) som vi kjøpte hos prinsessaogfrosken, en nettbutikk som holder til i Langevåg..
Fantastisk flotte , og ordentlig kvalitetsvarer!
Har ikke sett maken noen steder, og barna ble kjempeglade:)
Brrrooooom!!!!!!
Ha en flott kveld, med eller uten dilla på klassiske biler:)
:
Abonner på:
Innlegg (Atom)