tirsdag 9. april 2013
Origami Box...
Hei,og god tirsdagskveld!
Jeg har kost meg med å lage origami box med lokk i gårkveld, etter at jeg fant tutorial når jeg googlet litt:)
Jeg har brukt papirer fra Imaginisce "snowy Jo/Santa`s secret garden",dieser fra sizzix som jeg har laget blomster av,brads,shimmer spritz,blonder,halvperler,og scallop dieser (fra sizzix de også.Sommerfuglen har jeg hatt liggende ei stund,svertet litt med distress på kantene:)
Blir med på Kortgleder-Hjemmelagde blomster.Frist 25/4
Card and Scrap-Bruk brads.Frist 13/4
Allsorts challenge-spring has sprung
Delicious Doodles-More than one fold.Closes April 11th.
Divas By Design-Spring colours.Closes April 10th
Papirdokkene-Alt er lov.Frist 25/4
Slik ble den:





:
lørdag 6. april 2013
Vårlig vinter...
Heisann,og god lørdag:)I og med at det er så vinterlig ute ennå, måtte jeg lage et vinterlig (og vårlig) bursdagskort:)
Tilda med skøyter som er fargelagt med promarkers..(litt fort å gæli;)),punch around the page fra ms,blomster fra woc,dies fra sizzix,snø,bånd,stempler(ukjent),hjerte og stjerne fra ms,bling,kantene svertet med distress.
Blir samtidig med på Nordsalten hobbyklubb-Bruk punch/dies,Papirdokkene-Alt er lov,One Stop Craft Challenge-Birthdays!



:
onsdag 3. april 2013
Pens & Pencils
God kveld:)
Endelig hatt tid til å lage noe nytt, denne gangen gjenbruk;)En penneholder er kjekt å ha:)
Brukte papir fra Kort & Godt "Rosehagen", blonder, blomster fra woc,hamp, og blad fra magnolia,bokstavstempler som er klipt ut,og halvperler.
Creative Craft, Challenge 7-Alter It!Papirdokkene-Alt er lov!





:
søndag 17. mars 2013
Happy Easter!
Litt tidlig å si god påske kansje, men jeg har iallfall laget et påskekort!
Brukte et stempel som jeg har hatt liggende lenge,fra panduro tror jeg.Eneste "påskestemplet" jeg har,så da ble det dette:)
Dieser fra sizzix og spellbinders,swirls fra crafty secrets er stemplet rundt,papir fra Glitz Design,blomster fra WOC,bånd,fjær,rosa blad fra magnolia dies,halvperler,og bokstaver som er stemplet og klipt ut..
Alle kanter er svertet med distress.
Blir med på disse utfordringene:
*Hjerteboden-Gul,rosa & grønn.Frist 29.mars
*Simply create too-Easter.Frist 28.mars
*Scrap`a`long-Påskeliljer og/eller gule blomster.Frist 28.mars
*Creatalicious Challenges-Lovely easter.
*Nordsalten hobbyklubb-GUL.Frist 31.mars



:
torsdag 14. mars 2013
Bamseklem♥
God kveld!Har laget et bursdagskort med Tilda og bamsen♥
Syns motivet er så koselig:)
Har brukt dieser fra Lea`Bilitie,papir fra Vibeke Spigseth,blomster fra WOC,Magnolia tag dies,glimmer mist,halvperler,hjørner i gull,bånd,og knapper.Tilda og bamsen er fargelagt med promarkers.
Blir med på Midweek Magnolia-HAPPY BIRTHDAY!!!
Cute Card Thursday-Anything goes.
Anonyme Scrappere-til en jente med minst 6 blomster




:
mandag 4. mars 2013
Vintage easel-kort♥
Da ble det et vintage easel-kort idag♥
Her har jeg brukt mønsterpapir fra Melissa Frances-Kraft Damask,halvperler,fjær,osteklut,MS-kantpunch,blomster fra woc,knapper ,hamp,bilde fra nett,stempel ukjent,swirl fra sizzix dies,blonder,blad fra magnolia dies,sikkerhetsnål,og malt bølgepapp:)
Slik ble det:





Vintage Utfordring-Bruk Blomster.Frist 13.mars
Papirdokkene-Maling/Mist.Frist 25.mars
:
søndag 3. mars 2013
Konfirmant dress-kort...
Heisann,og god søndag:)
Tusen takk for alle de koselige kommentarene på forrige innlegg, jeg blir så glad♥♥♥♥
Jeg har så smått begynt å glede meg til våren, selv om det langt ifra ser vårlig ut her...snø,hagl,kuling...brr...
Og våren forbinder jeg blant annet med konfirmasjon:)
Så da har jeg prøvd meg på et dress-kort etter tutorial fra Maya.
Ble ikke fornøyd med magnetene,de jeg hadde var altfor tykke:( Men da vet jeg iallefall det til neste gang.
Jeg har brukt grå,beige og svart kartong, kremfarget bazill,brads,knapper,magneter for å holde jakken lukket, grått silkebånd,stempel fra kort og godt,lev ut dine drømmer-stemplet vet jeg ikke hvor kommer fra;)





Syns dette passer i disse utfordringene:
Anything Goes-make It Manly!
Nordsalten-bildeinspirasjon(Jeg ble inspirert av fargene,og pengene generelt------>konfirmasjon=A lot of money:):))frist 14.mars
Kort o Mania-Bretteteknikk.frist 15.mars
Kortgleder-Vår!!frist 25.mars
:
Abonner på:
Innlegg (Atom)
